Berlari dan anda dapat +Kawan...good..!!!

ASSALAMUALAIKUM....

Dengan ini,syed nak istiharkan yg syed telah di tag oleh A GURLS LIKE ME!!

hampir beberape kali (lebih dari 1) syed cuba pahamkan yg kenapa aku di tag..??
why..??
kenape eh..??
ha...!!
baru ar syed paham yg syed sebenarnye memang x paham...haha
kalau nak tahu ape yg syed x pham nie,meh sini follow syed,,,,
kalau anda dah paham,bagi tahu ye,,,hehhe


step pertama:
syed kene upload banner yg deberi & link kan banner tersebut


step kedua:
syed kene Lengkap kt selogan nie... "Saya Suka Berblogwalking kerana............"
(tidak lebih dari 30 patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana ini memang hobi saya pada masa lapang sebagai ahli blog dan dengan cara ini,saya boleh dapat menambahkan kenalan  dengan cara yang baru dengan lebih pantas.
(genap 30 patah perkataan)


step ketiga:
pergi ke blog larian dan follow


step keempat:
tag sekurang-kurangnya 3 orang rakan blogger yang lain

dengan ini,syed istiharkan, syed menge-tag



step kelima:
beritahu kepada meraka bahawa meraka telah ditag pada ruangan comment 


step keenam:
tingalkan link post yang anda telah buat di sini



SELAMAT MENCUBA...



6 comments:

missy hucena said...

ahaaa....tenkz meng'tag' kn kite k..lalalala...terharu... =)) btol2x BW sng tmba kwn + follower..hee

Syed Hilmi Syed Yahya said...

urwelcme...hehehe...betul3x.....!!

Unknown said...

Assalam, terima kasih join BlogLarian, bole cek blog anda dalma senarai terbaru

selamat ber-BlogLarian

Syed Hilmi Syed Yahya said...

wassalam...hehe,,,selamat ber-bloglarian..

Erma Fazira said...

thanx bgt2...

Syed Hilmi Syed Yahya said...

same2.,,,heheh =)