Perasaan ku.......

ASSALAMUALAIKUM



Hari ini adalah hari yang paling tidak bermakne untuk diriku....
kenape..??
sebab aku terlalu banyak berfikir hinga membuatkan aku bingung dan tidak tahu apa yang telah terjadi kepada diri aku..... 
malam ini,aku tidak mempunya mood untuk melakukan segala-galenye yang aku sering buat...
tidak ade mood untuk mesej,facebook,online,bercakap,tido,tangok TV, dan sebagainya...
apbila seseorang memaksa aku melakukanya juga (mesej), aku akan menjadi marah..

sekarang ini...apa yang aku mahukan adalah ketenangan...
tapi,aku tak tahu bagaimana untuk mendapatkanya...
aku harap,aku dapat memperoleh ketenangan dengan secepat mungkin...
ini supaya kedaan aku menjadi sedia kala iaitu tenang menghadapi sebarang dugaan...

aku tahu,hanya denga-NYA sahaja,aku boleh memperoleh ketenangan yang aku mahukan selama ini..

4 comments:

Anonymous said...

All the best.Semoga "sembuh" seperti sediakala.I hate that feeling too.

Anonymous said...

banyakkan solat sunat dan mengaji......
InsyaAllah hati akan tenang... :)

Fiza Zainal Abidin said...

insy'allah...dgn bykkan berzikir hati akan tenang. itu tandanya hati tgh rindu padaNya...semoga dpt mencari ketenangan itu.

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Dya Aisya Helyka ; thanks...hope mcm 2 lar...

NURUL NADIAH MAMAT & NURUL NADIAH MAMAT;thanks for advisement....=)