tido yang paling menyakitkan...

ASSALAMUALAIKUM

semalam dalam jam 2 pagi lebih, baru aku dapat melelapkan mata...
kebiasaanya,kalau aku tido,aku akan membace doa tido @ ayat Kursi sebanyak 3 kali...
tapi kali ini aku terlupa melakuanya...

seperti yang tidak di jangka,ada sesuatu yang aneh berlaku kepada diri aku...
ketika aku sedang lena dibuai mimpi,...
aku merasakan ada seseorang sedang memegang keseluruhan badanku dan menutup mulutku dan menyebabkan aku tidak dapat menjerit dan bergerak-gerak..
aku meronta-ronta sambil menjerit "Emak".,,
namun suaraku tidak keluar walaupun sedikit dan badanku tidak dapat bergerak...

kejadian ini berlaku 3 kali berturut-turut,,,
aku merasakan seperti badanku lumpuh keseluruhanya dan mulutku seperti orang yang bisu...

pada kali ke tiga,,,
aku merasakan diri aku ini seperti dikacau oleh sesuatu yang tidak dapat aku kenali..
disebabkan aku terfikir seperti itu,aku berselawat dan istighfar sebanyak 3 kali...
dan akhirnya aku dapat tido seperti sedia kala...Alhamdulillah...

kenapa perkara ini terjadi kepada diriku..??
adakah aku bermimpi walaupon aku terjaga..??

1 comment:

Nur Liyana said...

ada sesuatu yg mngganggu tak? kuatkan diri dan bnyak kn istighfar k.. :))