Dinner With My Famely At Jusco Melaka

Mood : Sakit perut
Location : Ruang Tamu Rumah
Weather : Gelap kerana malam
Time : 10.00pm
In My Mind : Kenapa lar aku sakit perut malam ni....
Photo & Edit by : Syed Muhammad Hilmi Bin Syed Yahya (Beginner)

Assalamualaikum.....


Antara dinner yang paling best sekali dalam hidup aku adalah dinner bersama keluarga di Kenny Rogers Roaster. Abang aku Syed Muhammad Izzat yang belanja kerana dia balik ke melaka untuk bercuti dari kerjanya yang sibuk di Perak. 

Abang aku ni bekerja di  sebuah restaurant. Restaurant yang dia kerja ni adalah Kenny Rogers Roaster juga, dia bekerja sebagai manager. Jadi,bila dia balik di melaka,dia belanje kami sekeluarga. Tetapi,dia hanya bayar untuk duit air sahaja. nak tahu kenapa..?? kerana abang aku ni ada kupon free. Jadi makan free lar kami sekeluarga. hehe.. jangan jeles ye anda semua...=)









12 comments:

Farah Shamsudin said...

waahhh! saya sangat jeles okeh... feberet saya ni KR..nak jugak kupon free.. boleh tak:P

FreezyFizz said...

Aku suka Jusco Melaka :D

akU GaDis said...

wahh.. kenny rogers tu..

bila nk blnja kupon free ni? haha

Unknown said...

pergh..buat tekak nak jerit je..dah lama tak makan..mengidam la plak..huhu

Abang Long said...

Salam...ish3..terliur gak nih..lama dah xmkn KR..sebab nak kurangkan lemak2 ayam kat badan ni dulu hehehe

Syed Hilmi Syed Yahya said...

Farah Samsudin ; same lar,nie bru je jadi feberet sy...hehe...nak bagu kupopn free,,tp dah abis...hehe


hafiz ; jesco melaka terbaik,tp wayang x siap lagi...hampeh...hehe


aku gadis ; klau belanje x leh gune kupon free...hehehe


rozuan ; kalau mengidam kene cepat beli n makn...hehhe

Syed Hilmi Syed Yahya said...

abang long ; bukan selalu pon,sesekali x pe...meh join sekali...hehe

shaukimaravilla said...

perghh mantap la ayam dia..dulu ada member yg belanja makan kat sini...

B.e.e.n.a. said...

wahh..malam malam ni kalodapat makn quater pon sedap..=)

++nOTy guGUrL++ said...

wah....lama x mkn KR.....huhu...sdapnyew...!!!

Ct Aja said...

seronoknye, daa lame tak makan dgn family cmni...

Anonymous said...

Comel budak perempuan yang amik order tu ;)..hehhe